luni, 20 octombrie 2014

In memoriam Ion Constantin Cotulbea


Recoltă de stele
 
Te-am căutat în ramuri coapte,
În care maci ardeau în grâu;
Te am în zori şi-n noapte,
În apa şi în surâsul de râu,
Dar existai într-un hamac
De legănări deşarte,
Cu aripi mari de liliac
Pe bolta grotei sparte.

Te-am căutat în zile rele
Liman de dor şi apă rece,
O lacrimă din ploi de stele
Spre sere verzi să poată trece,
Dar te-am găsit un labirint,
Zăvor pe poarta zării,
Păcat pe nurii care mint,
Ceaţă de zi visării.

Noroc cu cele două flori,
Răsad din roua dimineţii;
 În ele am găsit recolta
De împliniri şi sensul. 

Cotulbea Ion Constantin, 10 noiembrie 2003.


  Luni, 13 octombrie 2014, membrii Societăţii Culturale „Anton Pann” Vâlcea împreună cu Biblioteca Judeţeană „Antim Ivireanul” Vâlcea, Secţia Împrumut Carte pentru Adulţi şi Sala de Lectură au organizat manifestarea culturală „In memoriam Ion Constantin Cotulbea”. Imagini filmate la acţiunile culturale unde Ioan Cotulbea obişnuia să citească din creaţiile sale, dar şi instantanee de la diferite întâlniri literare, au readus în actualitate personalitatea unui membru marcant al Societăţii Culturale „Anton Pann” din Râmnicu Vâlcea.
Sensibil, cald, timid uneori, cu o inteligenţă sclipitoare, plin de talent în ale scrisului şi nu numai, sunt câteva dintre calităţile care au făcut ca Ion Constantin Cotulbea să lase o "dara de lumina " in urma sa. Deşi nu a dorit să tipărească o carte , versurile sale sunt de o sensibilitate aparte. Redăm o poezie care demonstrează talentul domnului Ion Cotulbea.
 

 








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu