marți, 21 octombrie 2014

"Eu şi lumea în care trăiesc"



Sâmbătă, 18 octombrie, la Centrul de Plasament Nr. 5 Râmnicu Vâlcea, în cadrul proiectului "Bibliotecarul-prietenul copiilor şi al tinerilor", proiect derulat de Biblioteca Judeţeană "Antim Ivireanul" Vâlcea, am desfăşurat activitatea "Eu ăi lumea în care trăiesc", activitate menită să îi ajute pe adolescenţii prezenţi să conştientizeze rolul lor în societate, faptul că ei sunt persoane valoroase şi că prin atitudinea, implicarea lor pot să schimbe în bine coordonatele propriei vieţi, dar şi pe cele ale comunităţii din care fac parte. Activitatea s-a desfăşurat într-o atmosferă destinsă, sub forma unor discuţii pe baza câtorva citate, maxime, sloganuri care au prilejuit împărtăşirea unor experienţe şi a unor impresii personale, comentarea reacţiei pe care am putea să o avem într-o anumită situaţie, resorturile de gândire care ar putea sau care ar fi mai potrivit să ne influenţeze, principiile care ar trebui sa ne anime etc. Pe baza tuturor acestora am încercat împreună să ne fixăm unele deziderate, să sudăm relaţiile noastre de prietenie, să desprindem nişte lecţii preţioase de viaţă. Întâlnirile noastre sunt mereu plăcute, noi ştim că suntem bineveniţi în mijlocul lor şi ei ştiu că sunt întotdeauna aşteptaţi şi primiţi cu drag în sediul Bibliotecii!
Lucia Ciubucă

 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu