marți, 3 februarie 2015

"Bibliotecarul, prietenul copiilor si al tinerilor"

                                             
  "In cadrul proiectului "Bibliotecarul, prietenul copiilor si al tinerilor", derulat de Biblioteca Judeteana Valcea la Centrele de Plasament din Nord, le-am facut joi, 29 februarie, o vizita prietenilor nostri mai mici si mai mari...
Cei mai mici au modelat plastilina si ne-au fermecat cu giumbuslucurile lor, cu cei mai maricei am citit povesti si am discutat pe marginea lor (foarte isteti copii, e o placere sa stai de vorba cu ei!), iar cu tinerii am dezbatut niste relatari terapeutice din cartea lui George W. Burns, relatari care ne-au condus spre intamplari din viata reala, auzite sau traite de cei prezenti (prilej cu care am scos in evidenta din nou puterea pe care o pot avea cuvintele si faptul ca fiecare poate face o diferenta in viata cuiva printr-un gest generos)...
Va recomand cartile de povesti, de asemenea, cartea lui George W. Burns si - de ce nu? - jocul cu plastilina, daca aveti pofta sa faceti ceva deosebit!!"
Lucia Ciubucă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu