luni, 10 februarie 2014

În lumea poveştilor cu Mihai Eminescu


Secţiile “Sala de lectură” şi „Împrumut carte pentru adulţi” şi-au propus, pentru luna ianuarie 2014, să-l evoce pe marele nostru poet naţional, Mihai Eminescu, cu prilejul aniversării zilei sale de naştere, şi în rândul copiilor şi tinerilor de la Centrele de Plasament Nr.3 şi Nr. 5 din Râmnicu-Vâlcea.

Astfel, miercuri, 29 ianuarie 2014, în cadrul proiectului „Bibliotecarul, prietenul copiilor şi tinerilor”, s-au desfăşurat activităţi sub genericul „În lumea poveştilor cu Mihai Eminescu” – „Eminescu şi opera”, invitat special pentru coordonarea activităţii şi punerea în valoare a operei eminesciene fiind domnul profesor-doctor Dumitru Lazăr, profesor de limba şi literatura română la Colegiul Naţional de Informatică „Matei Basarab” Râmnicu-Vâlcea.
În vederea cunoaşterii şi preţuirii operei marelui poet, s-au ales, pentru discuţii şi interpretare, poezii, basme şi cântece pe versuri eminesciene, specifice vârstei copiilor, iar elevilor mai mari, de liceu, li s-au prezentat diverse cărţi ale lui Mihai Eminescu şi s-au purtat discuţii cu privire la complexitatea şi diversitatea operei acestuia, cu atât mai mult cu cât aceasta a fost creată doar în şaptesprezece ani, până la vârsta de 33 de ani, moment în care au survenit probleme de sănătate ale poetului, geniul literaturii române stingându-se peste şase ani, la vârsta de doar 39 de ani, deşi puterea de creaţie nu a încetat nici în această perioadă.
Încântarea manifestării a constituit-o momentele muzicale interpretate de domnul profesor-doctor Dumitru Lazăr pe versurile lui Mihai Eminescu (Doina, Somnoroase păsărele, Pe lângă plopii fără soţ, Sara pe deal) când, spre marea noastră surpriză şi bucurie, elevii de generală au cântat în cor, alături de domnul profesor, dovedind cunoaşterea şi preţuirea poeziei eminesciene, cât şi popularitatea acesteia.


Bibliotecară Secţia „Împrumut carte pentru adulţi”,Ecaterina Constantin



 


 









Un comentariu:

  1. Buna,
    numele meu este Siti Aminah din Indonezia, vă rog să sugeram că toți cei de aici ar trebui să fie foarte atenți, deoarece există atât de mulți creditori falși de credite pe internet, dar aceștia sunt în continuare cei reali în compania de împrumuturi false. Am fost scammed de 4 împrumutatori diferite de împrumut, am pierdut o mulțime de bani pentru că am fost în căutarea unui împrumut de la compania lor. Aproape că am murit în acest proces pentru că am fost arestat de oameni pentru că am fost datori.

    Aproape am renunțat până când am cerut sfatul unui prieten care mi-a prezentat creditorul inițial al împrumutului și o companie foarte fiabilă care este mama Alicia Radu care mi-a luat împrumutul de 800 de milioane rupia Indonezia în mai puțin de 24 de ore Fără presiune și într- rată scăzută a dobânzii de 2%. Am fost foarte surprins când mi-am verificat contul bancar și am constatat că suma creditului pe care am solicitat-o ​​a fost transferată în contul meu bancar fără nici o întârziere sau dezamăgire, așa că am promis că voi împărtăși vestea bună, astfel încât oamenii să poată obține un împrumut cu ușurință fără presiune din Mama Alicia Radu

    Vreau să ai încredere în mama ta Alicia Radu, pentru că e foarte utilă în viața mea și în viața mea financiară. Trebuie să vă numărați foarte norocoși să aveți ocazia să citiți această mărturie astăzi. Deci, dacă aveți nevoie de un împrumut, contactați mama Alicia Radu prin e-mail: (aliciaradu260@gmail.com)
    De asemenea, poți să mă contactezi prin e-mailul meu: (sitiaminah6749@gmail.com) dacă ai nevoie de informații despre cum am primit împrumutul de la mama Alicia Radu, ești foarte liber să mă contactezi și îți voi răspunde cu plăcere pentru că te poți ajuta altele după ce ați primit împrumutul.

    RăspundețiȘtergere