miercuri, 16 aprilie 2014

„Iubirea de aproapele meu”


                                           

   Activități sociale desfășurate în cadrul Proiectului „Iubirea de aproapele meu”
Luni, 14 aprilie 2014, beneficiarii Centrului de Îngrijire şi Asistenţă Milcoiu, aflat în subordinea Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Vâlcea, au primit vizita reprezentanţilor Proiectului „Iubirea de aproapele meu”. În cadrul acestei vizite au fost oferite în dar celor 43 de beneficiari produse alimentare, îmbrăcăminte şi încălţăminte.
În deschidere, au rostit scurte alocuţiuni Zenovia Zamfir, coordonatorul proiectului, Părintele Emanoil Bărbuţ şi Maria Tonea, coordonator al Centrului de Îngrijire şi Asistenţă Milcoiu. Întreaga acţiune socială s-a realizat prin implicarea mai multor persoane, membre ale instituţiilor şi asociaţiilor angrenate în proiect: Societatea Culturală „Anton Pann”, Asociaţia Liga Femeilor Creştine Ortodoxe, Biblioteca Judeţeană „Antim Ivireanul” Vâlcea, Asociaţia „Zâmbete Colorate”, precum şi Tatiana Mărcoianu care a încântat auditoriul cu câteva melodii folclorice.
Mă bucur nespus că la această vizită am reuşit să vizionăm, împreună cu beneficiarii şi personalul angajat al centrului, un fragment din piesa de teatru „Chiriţa în provincie” care ne-a readus zâmbetele pe buze şi bună-dispoziţie, pusă la dispoziţie de către echipa română a proiectului european „Books like acting”. De asemenea, am vizionat şi o prezentare a vizitelor efectuate la centrele de îngrijire şi asistenţă din judeţul Vâlcea, în primul an al proiectului „Iubirea de aproapele meu”, ne-a mărturisit scriitoarea Zenovia Zamfir, iniţiatoarea întregului eveniment.
Proiectul „Iubirea de aproapele meu” desfăşurat de către Societatea Culturală „Anton Pann” Vâlcea, în parteneriat cu Asociaţia Liga Femeilor Creştine Ortodoxe, Biblioteca Judeţeană „Antim Ivireanul” Vâlcea prin secţiile Împrumut Carte Adulţi, Sala de Lectură, Secţia „Mihail Pop”, Asociaţia „Zâmbete Colorate” continuă pentru al doilea an consecutiv în Eparhia Râmnicului. Obiectivul principal este vizitarea tuturor Centrelor de Vârstnici din judeţul Vâlcea, dăruirea de produse alimentare şi nealimentare asistaţilor sociali, în funcţie de necesităţi. 


Source: arhiram.ro 
 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu